ΕΓΓΥΗΣΗ ΣΤΡΩΜΑΤΩΝ
Με τα στρώματα της sleep ART, θα απολαύσετε ξεκούραση, ευεξία και αναζωογόνηση!
Οδηγίες φροντίδας και σωστής χρήσης
Το στρώμα της sleep ART θα γίνει ο καλύτερος σύντροφός σας. Το σωστό στρώμα είναι αυτό που θα εξασφαλίσει έναν ιδανικό ύπνο και ατελείωτες στιγμές χαλάρωσης και ξεκούρασης. Οι ειδικοί της sleep ART σας δίνουν απλές και χρήσιμες συμβουλές σωστής χρήσης και φροντίδας, ώστε να διατηρήσετε την υψηλή απόδοση του στρώματος σας, την άνεση που σας προσφέρει και, ταυτόχρονα, να διασφαλίσετε την εγγύησή του.
1. Τοποθετήστε το στρώμα σας πάνω στη σωστή επιφάνεια υποστήριξης: Α. Την βάση-υπόστρωμα της sleep ART από κατάλληλα επιλεγμένα υλικά. Β. Το δυναμικό τελάρο, στο οποίο η απόσταση μεταξύ των λαττών δεν ξεπερνά τη διάμετρο του ελατηρίου του στρώματος σας.
Η μέγιστη επιτρεπόμενη απόσταση μεταξύ των λαττών είναι:
– για στρώματα Premium Line και Inspiration Line 3,5 cm – για στρώματα Comfort Line 7cm
2. Aποφύγετε την κτιστή βάση. Δεν ενδείκνυται η κτιστή βάση, διότι το στρώμα δεν αερίζεται και υπάρχει πιθανότητα δημιουργίας μούχλας στο εσωτερικό του. Η λάθος βάση προκαλεί φθορά το στρώμα, η οποία δεν καλύπτεται από την εγγύηση, αλλάζει την τελική αίσθηση και επηρεάζει την απόδοση του σε στήριξη και άνεση.
3. Μην χρησιμοποιείτε ηλεκτρική κουβέρτα σε συγκεκριμένους τύπους στρωμάτων Δεν συστήνεται η χρήση της ηλεκτρικής κουβέρτας στα στρώματα των σειρών Foam Line, Premium Line και Inspiration Line. Στα στρώματα των σειρών αυτών χρησιμοποιούνται σε μεγάλη ποσόστωση υλικά όπως το Memory Foam και το Latex, η λειτουργία των οποίων είναι πιθανό να αλλοιωθεί όταν συνδυαστούν με την ηλεκτρική κουβέρτα.
4. Χρησιμοποιείτε ειδικό προστατευτικό κάλυμμα. Οι διάφορες σωματικές εκκρίσεις κατά τη διάρκεια του ύπνου προκαλούν λεκέδες στην επιφάνεια του στρώματος και υγρασία στο εσωτερικό του. Το ειδικό κάλυμμα sleep ART προστατεύει το στρώμα, το διατηρεί καθαρό και του εξασφαλίζει άριστες συνθήκες υγιεινής. Ένα πολύ λερωμένο στρώμα χάνει την εγγύησή του.
5. Διασφαλίζετε ότι το στρώμα παραμένει στεγνό. Το στρώμα δεν πρέπει να πλένεται και να βρέχεται. Αν το στρώμα σας λερωθεί, καθαρίστε το τοπικά με ειδικό καθαριστικό. Μην το καθαρίζετε με τη χρήση ατμού, διότι θα δημιουργηθεί στο εσωτερικό του στρώματος υγρασία και μούχλα. Σε περίπτωση που το στρώμα σας βραχεί αφήστε το να στεγνώσει στον ήλιο ή κοντά σε κάποιο θερμαντικό σώμα. Προσοχή! Μην πλησιάζετε το στρώμα σε σόμπα ή σε τζάκι. Υπάρχει κίνδυνος πυρκαγιάς
6. Αερίζετε τακτικά το στρώμα σας. Το στρώμα σας απορροφά τη μυρωδιά τού σώματός σας. Χρειάζεται, λοιπόν , να το αερίζετε μία φορά το μήνα, ώστε να διασφαλίσετε την υγιεινή του, αφήνοντάς το εντελώς ακάλυπτο για μερικές ώρες.
7. Μη σιδερώνετε πάνω στο στρώμα σας. Ο ατμός προκαλεί υγρασία στα υλικά, η οποία είναι η κύρια πηγή ανάπτυξης βλαβερών μικροοργανισμών, ακάρεων καθώς και δημιουργίας μούχλας. Η μούχλα δεν καλύπτεται από την εγγύηση.
8. Μη λυγίζετε το στρώμα σας. Όταν ένα στρώμα με ελατήρια διπλώνεται/τσακίζεται, προκαλούνται ανεπανόρθωτες ζημιές και παραμορφώσεις.
9. Γυρίζετε το στρώμα σας. Συστήνεται το τακτικό, κάθε δύο μήνες, γύρισμα του στρώματος, πάνω-κάτω και μπρος-πίσω, για ακόμη περισσότερη υγιεινή (εξαιρούνται τα στρώματα της σειράς Foam Line).
10. Αποτρέψτε τα παιδιά από το να χρησιμοποιούν το στρώμα ως «τραμπολίνο». Αυτό μπορεί να προκαλέσει μόνιμη παραμόρφωση στα ελατήρια, χωρίς τη δυνατότητα επιδιόρθωσης.
11. Μην αφαιρέσετε την ετικέτα του στρώματός σας. Είναι κομμάτι της αυθεντικότητας του στρώματος και, επιπλέον, είναι απαραίτητη για την ισχύ της εγγύησης.
Να θυμάστε πάντα ότι, για να ισχύσει η εγγύηση, πρέπει να ακολουθούνται με συνέπεια οι οδηγίες σωστής χρήσης και φροντίδας.
Ότι πρέπει να ξέρετε για την εγγύηση sleep ART
Η sleep ART προσφέρει εγγύηση για όλα τα στρώματα σύμφωνα με τον ακόλουθο πίνακα. Η εγγύηση αφορά τόσο τον πυρήνα των ελατηρίων και τον αφρώδη πυρήνα όσο και τα υλικά γεμίσματος & καπιτονέ.
Η αξία της επισκευής προκύπτει από τον εκάστοτε ισχύοντα τιμοκατάλογο Service της sleep ART.
Το προσδόκιμο ζωής ενός στρώματος είναι τα 12 έτη. Για λόγους υγιεινής, δεν συνιστάται η χρήση του προϊόντος για περισσότερο από 8 έτη.
Premium Line και Inspiration Line
8 έτη εγγύηση
1ο έως 4ο έτος 100% εγγύηση, έως 6ο έτος 30% συμμετοχή πελάτη στην αξία επισκευής, έως 7ο έτος 50% συμμετοχή πελάτη στην αξία επισκευής, έως 8ο έτος 70% συμμετοχή πελάτη στην αξία επισκευής
Comfort Line, Foam Line, Baby Line
5 έτη εγγύηση
1ο έως 2ο έτος 100% εγγύηση, έως 3ο έτος 50% συμμετοχή πελάτη στην αξία επισκευής, έως 5ο έτος 70% συμμετοχή πελάτη στην αξία επισκευής
Πότε ξεκινάει η Εγγύηση sleep ART;
Η εγγύηση του στρώματός σας ξεκινάει από την ημέρα που θα το παραλάβετε στο σπίτι σας. Για λόγους εξακρίβωσης της ημερομηνίας αγοράς και για την ισχύ της εγγύησης , είναι πάντα απαραίτητη η προσκόμιση της απόδειξης αγοράς.
Πότε ισχύει η Εγγύηση sleep ART;
Η sleep ART έφτιαξε το στρώμα σας με πολλή φροντίδα, γι’ αυτό και εσείς αξίζει να ακολουθήσετε κάποιες απλές οδηγίες προκειμένου να διασφαλίσετε την ποιότητά του και την ισχύ της εγγύησής του: – Να τηρείτε με συνέπεια τις οδηγίες σωστής χρήσης και φροντίδας. – Να φυλάσσετε την απόδειξη αγοράς. – Να έχετε αγοράσει το στρώμα σας από ένα κατάστημα sleep ART ή από έναν εξουσιοδοτημένο διανομέα sleep ART που θα σας εγγυηθεί την αυθεντικότητά του. – Να μην υποβάλετε σε τροποποιήσεις και επισκευές το στρώμα χωρίς την άδεια του κατασκευαστή.
Τι καλύπτει η Εγγύηση sleep ART και ποια είναι η διαδικασία service;
Η εγγύηση sleep ART καλύπτει τα κατασκευαστικά σφάλματα του στρώματος ή την αστοχία υλικού. Αν παρατηρήσετε, κάποιο σφάλμα, αναζητήστε την απόδειξη αγοράς, και επικοινωνήστε με το Τμήμα Service της εταιρείας.
Η sleep ART θα στείλει έναν εξιδεικευμένο τεχνικό για να ελέγξει το στρώμα σας. Αν διαπιστωθεί ότι το στρώμα σας όντως παρουσιάζει ελάττωμα, θα αναλάβει την πλήρη επιδιόρθωση και αποκατάσταση του προβλήματος. Το στρώμα σας θα επισκευαστεί από ειδικούς τεχνικούς με επιμέλεια και θα σας επιστραφεί εντός 5-7 εργάσιμων ημερών.
– Αν το ελάττωμα του στρώματός σας οφείλεται σε κατασκευαστικό σφάλμα ή σε αστοχία υλικού και το στρώμα είναι εντός της περιόδου ισχύος της εγγύησης, το κόστος της επισκευής του και της μεταφοράς θα επιβαρύνει την εταιρεία, σύμφωνα με την ανωτέρω ανάλυση συμμετοχής στην αξία επισκευής. – Αν το πρόβλημα οφείλεται σε κακή χρήση, τότε το κόστος της επισκευής του και της μεταφοράς του θα επιβαρύνει τον πελάτη, σύμφωνα με τον εκάστοτε τιμοκατάλογο για τον οποίο μπορείτε να ενημερωθείτε από το τμήμα Service της εταιρείας.
Σημαντικό: 1. Η εγγύηση ισχύει μόνο για την ελληνική επικράτεια. 2. Η εγγύηση καλύπτει την επιδιόρθωσή του προϊόντος ή την αντικατάσταση του. Τα νόμιμα δικαιώματά σας δεν θίγονται από τη εγγύησή αυτή. 3. Αν κλείσετε ραντεβού με έναν εξιδεικευμένο τεχνικό μας και διαπιστωθεί ότι δεν θα υπάρχει πρόβλημα με το στρώμα σας, θα υπάρξει χρέωση της επίσκεψης με το ποσό των τριάντα euro (30€).
Σε απομακρυσμένες περιοχές.
Αν το στρώμα λερωθεί ή φθαρεί κατά τη μεταφορά που έχει αναλάβει ο ίδιος ο πελάτης, η εταιρεία δεν φέρει καμία ευθύνη. Γι’ αυτό, λοιπόν, είναι πολύ σημαντικό και απαραίτητο, το στρώμα που αποστέλλεται για επισκευή να τοποθετείται σε προστατευτική συσκευασία που το καλύπτει πλήρως , ώστε να το προστατεύει από πιθανά λερώματα, υγρασία και σκόνη.
Μικρά μυστικά που πρέπει να γνωρίζετε και που κάνουν τη διαφορά
1 Προσαρμογή στο νέο σας στρώμα Χρειάζεστε χρόνο για να συνηθίσετε το νέο σας στρώμα. Δώστε, λοιπόν, στο νέο σας στρώμα λίγο χρόνο να προσαρμοστεί στις καμπύλες του σώματος σας και στη στάση του ύπνου σας, και θα σας χαρίσει μια μοναδική αγκαλιά. Συνιστάται περίπου ένας μήνας προσαρμογής.
2. Η μυρωδιά του καινούριου Όπως κάθε νέο προϊόν, έτσι και το στρώμα έχει τη χαρακτηριστική μυρωδιά του καινούριου. Η μυρωδιά είναι απόλυτα φυσιολογική, δεν θεωρείται ελάττωμα και θα εξαφανιστεί μετά από μερικές μέρες. Χρειάζεται να αφαιρέσετε τη συσκευασία του στρώματος και να το αφήσετε να αεριστεί για μερικές ώρες πριν στρώσετε το προστατευτικό κάλυμμα και τα σεντόνια.
3. Διαστάσεις Στρώματος Το νέο σας στρώμα κατασκευάστηκε ειδικά για εσάς, στις διαστάσεις που μετρήσατε πριν από την παραγγελία, με δική σας ευθύνη. Αν το στρώμα σας είναι μεγαλύτερο ή μικρότερο από το κρεβάτι, δεν μπορεί να γίνει αντικατάσταση. Μπορεί να γίνει, όμως, επιδιόρθωση των διαστάσεων με δική σας επιβάρυνση, βάσει του τιμοκαταλόγου της sleep ART.
4. Αίσθηση Άνεσης Πριν αγοράσετε το στρώμα σας, δοκιμάστε την ποικιλία στρωμάτων sleep ART κι επιλέξτε το ιδανικό για εσάς, βάσει των δικών σας αναγκών. Αν το στρώμα δεν σας καλύπτει στο θέμα της άνεσης, δεν γίνεται αλλαγή ή επιστροφή χρημάτων.
5. Αντικατάσταση Υλικών Η sleep ART φροντίζει συνεχώς να βελτιώνει και να ανανεώνει τα υλικά που χρησιμοποιεί για την κατασκευή των στρωμάτων της. Γι’ αυτόν τον λόγο, ενδέχεται κάποιο από τα υλικά που έχει χρησιμοποιηθεί για την κατασκευή του στρώματος σας να μην είναι πια διαθέσιμο την περίοδο που το στρώμα έχει επιστραφεί για επισκευή. Σε αυτή την περίπτωση, η sleep ART θα φροντίσει να αντικαταστήσει το υλικό με ένα αντίστοιχο υπάρχον υλικό τελευταίας γενιάς και της ίδιας υψηλής ποιότητας.
6. Αφρώδη Υλικά Τα αφρώδη υλικά του στρώματός σας προσαρμόζονται ελαφρώς για να αγκαλιάσουν το σώμα σας, ειδικά στα πιο βαριά σημεία (γοφοί, ώμοι , πλάτη). Αυτό είναι απόλυτα φυσιολογικό και απαραίτητο ώστε το στρώμα να σας χαρίζει άνεση και σωστή στήριξη. Μία ελαφριά υποχώρηση στην επιφάνεια του στρώματος σας, έως 2 εκ., είναι εντός των επιτρεπτών ορίων και δεν θεωρείται ελάττωμα. Βεβαιωθείτε ότι η υποχώρηση είναι όντως φυσιολογική, μετρώντας την σύμφωνα με τις εικονογραφημένες οδηγίες:
Η μέτρηση πρέπει να γίνει 4 ώρες μετά από την τελευταία χρήση του στρώματος. Τοποθετήστε μια ευθύγραμμη βέργα/μακρύ χάρακα ή παρόμοιο αντικείμενο πάνω στο στρώμα, από άκρη σε άκρη (Φωτογραφία 1). Κατόπιν, τοποθετήστε ένα χάρακα στη μέση του αντικειμένου χωρίς να τον πιέζετε στο στρώμα, και μετρήστε το κενό (Φωτογραφία 2).
* Είναι πολύ σημαντικό, η μέτρηση να γίνει σωστά, ώστε τα αποτελέσματά της να είναι ακριβή και έγκυρα, καθώς η μεταφορά του στρώματος στο Τμήμα Service, χωρίς να υφίσταται πραγματική υποχώρηση άνω των 2cm, επιβαρύνει τον πελάτη. Η sleep ART, αν επιθυμείτε, μπορεί να αναλάβει τη μέτρηση του στρώματος σας βάσει του τρέχοντος τιμοκαταλόγου για τον οποίο θα πληροφορηθείτε από το τμήμα Service.